Retourneren

Herroepingsrecht

Valt, zit of bevalt een artikel toch niet zo goed als je had verwacht? Kan gebeuren. Dan heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Retourvoorwaarden

Je mag artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dat is jouw ‘herroepingsrecht’. Dit betekent dat je binnen de bedenktijd (een termijn van 14 dagen) een besluit neemt of je gebruikmaakt van je herroepingsrecht. Je hoeft niet te melden dat je gebruik maakt van je herroepingsrecht. Het is voldoende om de artikelen terug te sturen binnen de herroepingstermijn. Binnen de bedenktijd kun je het artikel rustig bekijken en/of passen zoals je in een winkel ook zou doen.

De herroepingstermijn verloopt:

14 dagen na de dag dat het artikel in je bezit is.

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:

  • Je retour op onze site, via het retour formulier of aan een van onze medewerkers door te geven.
  • Je de artikelen goed verpakt retour stuurt (dus niet alleen de verpakking van het product als verzendverpakking gebruiken).

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Artikelen die je om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als je de verzegeling hebt verbroken;
  • Orders die zijn geplaatst namens een bedrijf, stichting of andere organisatie welke is ingeschreven is bij de kamer van koophandel met een waarde van €200,- of meer of wanneer deze 25 stuks of meer van één artikel bevat.
LET OP!

De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen voor JOUW rekening!


Artikelen die je om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als je de verzegeling hebt verbroken zijn: Pruiken, Baarden, Snorren, Panty's, Kousen, Sokken, Oorbellen, Tattoo Sleeves en Lenzen.

Hoe kan ik producten retourneren?

Verpak de zending deugdelijk en lever het in bij de vervoerder van jouw keuze, de directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening!

“Je dient na aanmelding de retourzending uiterlijk binnen 14 dagen te verzenden.”

Verzenden kan naar:

Partycorner.nl
RETOUR ZENDING PC-ORDxxxxx
Westzijde 1
1506 EA Zaandam


Vervang a.u.b. de tekst 'xxxxx' door jouw ordernummer.

Afhandeling en creditering

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij jij uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zul je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je in overleg met ons een alternatief product hebt ontvangen en deze niet meer wenst kun je de standaard retourprocedure gebruiken om deze te retourneren.

Heb je van ons zonder overleg het verkeerde product ontvangen neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620, wij kunnen het verkeerd geleverde product dan kosteloos omruilen. Mocht het verkeerd geleverde product niet omgeruild kunnen worden (omdat het bijvoorbeeld er niet meer is) mag je het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourkosten wanneer je het verkeerd geleverde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

 

Mijn order is beschadigd geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses! Neem voor dat je een retourzending aanmeld tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620. Wij kunnen het beschadigde product dan kosteloos bij je omruilen of je kunt hem dan kosteloos aan ons retourneren (je ontvangt dan een retour stikker van ons).

Achteraf crediteren van retourkosten wanneer je het beschadigde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

 

Mijn order is incompleet geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses dat je de order niet compleet hebt ontvangen.

Wanneer je een compleet product uit een order mist kan het zijn dat deze niet meer leverbaar was, dit kunt je zien op de creditnota die je dan per mail ontvangt.

Is een product niet compleet geleverd neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620, wij kunnen het missende onderdeel dan alsnog nasturen. Mocht het missende onderdeel niet nageleverd kunnen worden, dan mag je het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourkosten wanneer je het incomplete product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »