Retourneren

Indien je niet tevreden bent over de bestelling of de bestelling is niet in juiste staat aangekomen, heb je het recht de bestelling binnen een periode van 30 dagen aan ons te retourneren wanneer deze aan de onderstaande voorwaarden voldoet. Wanneer je vragen hebt over de retour procedure kun je bellen met ons via 075 - 75 72 620.

Mochten wij u uw order incorrect* hebben geleverd behouden wij het recht uw order als nog correct te leveren. Mocht het ons niet lukken om binnen een redelijk termijn uw order alsnog correct te leveren, mag u deze kosteloos retourneren.

* Niet leverbare / gecrediteerde producten tellen niet mee.

Wanneer mag ik een producten retourneren?

  1. Als je een retour binnen 30 dagen na ontvangst op deze site hebt aangemeld* en je het product of de producten naar ons hebt verstuurd (Voor zakelijke bestellingen is de retour periode binnen 14 dagen na ontvangst).
  2. Product(en) in originele staat, inclusief eventuele toebehoren, en redelijkerwijs in originele onbeschadigde verpakking (verpakking altijd meesturen) wordt geretourneerd.
  3. De door ons op kleding en/of eventueel andere artikelen aangebrachte “Sharktag” nog onbeschadigd aanwezig is.
  4. Het geen gepersonaliseerde producten (bedrukte ballonnen, bedrukte T-shirts enz.) of gebruiksartikelen (bijvoorbeeld helium(wegwerp)tanks) betreft.
  5. Jouw bestelling niet onder een zakelijke bestelling valt (wanneer je namens een bedrijf, stichting of andere organisatie dat is ingeschreven is bij de kamer van koophandel een bestelling hebt geplaatst) met een waarde van € 200,- of meer of wanneer deze 25 stuks of meer van één product bevat.
  6. Je de producten goed verpakt retour stuurt (Graag niet de originele product verpakking als verzendverpakking gebruiken).

* Teruggestuurde orders zonder aanmelding worden niet verwerkt!

 

Hoe kan ik producten retourneren?

Wanneer je aan de bovengenoemde punten voldoet kun je de volgende 2 stappen volgen om jouw bestelling te retourneren:

1. Meld je retour aan:

Log in op jouw account en ga naar je bestelling, vandaaruit kun je kiezen wat je retour wilt sturen. Heb je geen account? Neem dan contact met ons op.

2. Verpakken en verzenden:

Na aanmelding kunt je het product/de producten direct verzenden naar:

Partycorner.nl
RETOUR ZENDING
Westzijde 1
1506 EA  Zaandam

Verpak de zending deugdelijk en lever het in bij de vervoerder van jouw keuze (je dient zelf de verzendkosten te voldoen).

Je dient na aanmelding de retourzending uiterlijk binnen 14 dagen te verzenden (je retourzending dient uiterlijk binnen de 30 dagen na dat de bestelling in ontvangst was genomen bij ons binnen te zijn).

 

Afhandeling en creditering

De wettelijke bepaling over het crediteren van kosten:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding*). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

* Of tot het moment waarop de producten daadwerkelijk bij ons binnen zijn.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je in overleg met ons een alternatief product hebt ontvangen en deze niet meer wenst kun je de standaard retoursprocedure gebruiken om deze te retourneren.

Heb je van ons zonder overleg het verkeerde product ontvangen neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620, wij kunnen het verkeerd geleverde product dan kosteloos omruilen. Mocht het verkeerd geleverde product niet omgeruild kunnen worden (omdat het bijvoorbeeld er niet meer is) mag je het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer je het verkeerd geleverde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

 

Mijn order is beschadigd geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses! Neem voor dat je een retourzending aanmeld tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620. Wij kunnen het beschadigde product dan kosteloos bij je omruilen of je kunt hem dan kosteloos aan ons retourneren (je ontvangt dan een retour stikker van ons).

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer je het beschadigde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

 

Mijn order is incompleet geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses dat je de order niet compleet hebt ontvangen.

Wanneer je een compleet product uit een order mist kan het zijn dat deze niet meer leverbaar was, dit kunt je zien op de creditnota die je dan per mail ontvangt.

Is een product niet compleet geleverd neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via +31(0)75 - 75 72 620, wij kunnen het missende onderdeel dan alsnog nasturen. Mocht het missende onderdeel niet nageleverd kunnen worden, dan mag je het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer je het incomplete product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.