Terug

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
We raden je aan om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van een klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Consumenten, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Partycorner.nl 4,18 / 5 - 166 Reviews @ Trusted Shops
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »
    ← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen